مچ بند و آرنج بند طبی خلیج فارس در تهرانسر، به سلامت و بهبودی فرد کمک شایانی میکند. وقتی فرد درد، مور مور شدن و ناراحتی را در مچ دست تجربه می‌کند؛ معمولاً پزشکان مچ بند طبی را برای فرد تجویز می‌کنند. درد ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. اما رایج ترین راه حل مراقبان سلامت و پزشکان برای این مشکلات، حمایت مچ با مچ بند های طبی مناسب است که توسط متخصص ارتوپد فنی طراحی و ساخته می شود. مچ بند و آرنج بند طبی خلیج فارس(شماره۲) در تهرانسر برای افراد با آسیب های متفاوت توصیه می گردد.

چه موقع باید از مچ بند استفاده کرد؟

مچ بند طبی مکانیسم حمایتی بسیار مناسبی را برای مچ فراهم می‌کند. مچ‌بند باید تحت شرایط خاص و زیر نظر دکتر استفاده شود. تعدادی از عللی که فرد را واجد شرایط استفاده از مچ بند و آرنج بندهای طبی خلیج فارس در تهرانسر می کنند؛ عبارت است از:

  • افتادن وسایل از دست به علت نبود قدرت کافی در مچ
  • بی حسی یا احساس سوزش در مچ
  • درد، احساس ناراحتی یا مورمور شدن در انگشتان
  • وجود علائم در هنگام خواب

وقتی فردی با یکی یا همه این علائم روبرو می‌شود؛ معمولاً پزشکان به فرد توصیه می‌کنند که با پوشیدن مچ بند، مچ خود را حمایت کنند‌ پوشیدن مچ بند هنگام خواب امری مهم است چون ممکن است فرد در خواب مچ خود را خم کند. این کار فشار زیادی به عصب دست وارد می‌کند. مچ بند طبی دست را در حالت صاف و وضعیت طبیعی نگه می‌دارد.

مچ بند و آرنج بند طبی خلیج فارس در تهرانسر برای  بیمارانی که از سندروم تونل کارپال رنج می‌برند؛ مفید است. این افراد با پوشیدن مچ بند دردشان بسیار کاهش می‌یابد. بیمارانی که درد شدید دارند؛ می‌توانند در طول روز نیز از مچ بند طبی استفاده کنند. کسانی که همچنان برای انجام فعالیت‌های روزمره زندگی خود نمی‌تواند استراحت کافی داشته باشند؛ ممکن است دردشان بدتر شود.

کشش زیاد و حرکات تکراری موجب می تواند علائم را بدتر کند. پیش پیشگیری از این حالت بهتر از درمان بعد از آن است.

بعد از برداشتن مچ بند طبی فرد باید مچش را به آرامی تکان دهد ولی همزمان باید روی قوی کردن عضلات نیز کار کند.

مچ بند و آرنج بند طبی خلیج فارس در تهرانسر

چرا باید مچ بند و آرنج بند طبی خلیج فارس در تهرانسر  را پوشید؟

واقعیت این است که هیچ چیز وجود ندارد که برای همه مناسب باشد. پس روشهای درمانی برای افراد متفاوت است‌ یکی از گزینه‌هایی که به بهبود مچ فرد بسیار کمک می کند مچ بند طبی است.

چند مورد از عواملی که پوشیدن مچ بند طبی را ضروری می کند عبارتند از:

  • بهبود کیفیت زندگی
  • ثبات مچ
  • برای راحتی بیشتر
  • کاهش تورم
  • بهبودی پس از جراحی
  • مدیریت دردهای خیلی شدید

آرنج بند طبی :

پوشیدن آرنج بند طبی به فرد کمک می کند تا بهبودی سریع تری پس از آسیب و یا بیماری داشته باشد. آرنج بند طبی سرعت بهبود آنها را افزایش می دهد.

سه مورد از فواید پوشیدن مچ بند و آرنج بند های طبی خلیج فارس در تهرانسر عبارتند از:

کاهش درد ناشی از سفتی عضلانی و تنش

یکی از فواید پوشیدن آرنج بند طبی بهبود و کاهش درد است. وقتی عضله تحت فشار و استرس قرار میگیرد و فرد به خاطر انجام فعالیت  نمی‌تواند به مقدار کافی استراحت کند، بهبود کندتر اتفاق می افتد. پس آرنج بند با جلوگیری از حرکات ناخواسته به فرد اجازه می‌دهد که به مقدار کافی استراحت کند.

مچ بند و آرنج بند طبی خلیج فارس در تهرانسر

 آرنج بند طبی از آسیب های مزمن جلوگیری می کند

بسیاری از مردم درد پس از آسیب را مداوا می‌کند در حالی که بقیه قبل از آسیب‌ها، از آن پیشگیری می‌کنند‌. اگر مکرراً به ساعد فشار وارد می کنید؛ بهتر است از مچ بند و آرنج بندطبی خلیج فارس در تهرانسر استفاده کنید که قبل از آسیب از آن پیشگیری کنید.

آرنج بند های طبی گزینه ارزانتری از خدمات تیم درمانی باشند

هزینه‌های تیم درمانی می تواند برای فرد هزینه گزافی باشد. در صورت آسیب فرد ممکن است مدت‌ها به ویزیت مکرر پزشک و سایر خدمات نیاز داشته باشد. استفاده از آرنج بند طبی یکی از گزینه‌های مناسب برای صرفه جویی در هزینه ها می باشد.

در نهایت آرنج بند ها فقط برای حفاظت از آرنج و بهبود  تجویز نمی‌شود. آرنج بند ها با ایجاد گرما روی آسیب به بهبود سریع تر فرد کمک میکند. مچ بند و آرنج بند طبی خلیج فارس(شماره۲) در تهرانسر انواع مختلفی دارند. توصیه می شود که آرنج بند های سبک تر را انتخاب کنید.

مچ بند و آرنج بند طبی خلیج فارس در تهرانسر ؛فواید استفاده از مچ بند طبی در تهرانسر

استفاده از مچ بندها مزایای زیادی به همراه دارد. آن ها می توانند به بیماران، در بهبود آسیب دیدگیشان کمک کنند. یا در صورت ابتلا به بیماری مزمن مانند آرتروز، کیفیت زندگی خود را بالا ببرند. به طور مثال بیمارانی که از این بریس ها استفاده می کنند، خواب آرامی را تجربه می کنند. زیرا از خم شدن مچ دستشان در خواب جلوگیری می شود. بنابراین درد، بی حسی و حس ناخوش آیند کمتری را تجربه می کنند. مطالعات نشان داده اند بیمارانی که به طور منظم از مچ بند استفاده کرده اند کاهش قابل توجهی در التهاب و درد داشته اند. همچنین قدرت عمل گرفتن دستشان افزایش یافته است. در ادامه به شرح کاربردهای مچ بند طبی می پردازیم.

جهت مشاوره، رزرو نوبت، ویزیت با شماره های ۰۲۱۴۴۵۰۸۶۵۲ و ۰۲۱۴۴۵۰۴۴۲۳تماس بگیرید.

مچ بند و آرنج بند طبی خلیج فارس در تهرانسر ؛آرنج بند طبی در تهرانسر در بروز چه آسیب هایی کاربرد دارد؟

مفصل آرنج به اندازه مفاصل تحمل کننده وزن مانند زانو و لگن در معرض آسیب نیست. اما همچنان می تواند دچار مشکلات فراوانی شود. بسیاری از این آسیب ها را می توان تا حدی توسط آرنج بند طبی درمان کرد.

برخی از آسیب های معمول که بستن آرنج بند برای آن ها کاربرد دارد شامل موارد زیر است:

  • التهاب تاندون(تاندونیت)
  • آرتروز
  • احتمال شکستگی استخوان
  • بورسیت و آرنج بند طبی در تهرانسر
  • التهاب اپی کندیل خارجی(آرنج تنیس بازان) یا اپی کندیل داخلی(آرنج گلف بازان)
  • رگ به رگ شدن، کشیدگی و پارگی تاندون ها. که در بین ورزشکارانی که حرکت پرتابی زیادی دارند شایع است.(مانند بازیکنان بیس بال)

آسیب های التهابی معمولاً به دلیل استفاده زیاد از آرنج ایجاد می شوند. در این موارد، علائم شامل درد، احساس ناراحتی در آرنج و بازو، و ضعف در گرفتن است.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه مچ بند و آرنج بند های طبی، لینک زیر را مطالعه فرمایید.

مچ بند طبی در تهرانسر

آرنج بند طبی در تهرانسر

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *