کفی و کفش کوتاهی در تهرانسر وسیله جبرانی مناسبی برای افرادیست که به علت کوتاهی، قادر به قدم برداشتن عادی نیستند. این کوتاهی اگر فقط در یک پا رخ دهد، سبب اختلاف طول پا می شود. بنابراین ایستادن تراز و قدم برداشتن را برای فرد دشوار می کند. میزان این اختلاف تأثیر زیادی در زندگی روزمره فرد دارد. ممکن است یک کوتاهی جزئی نادیده گرفته شود. اما اگر اختلاف طول پاها به حد قابل توجهی باشد باید چاره ای اندیشید. وجود کوتاهی در یک پا به معنای تغییر راستای طبیعی بدن است. بنابراین می تواند به قسمت های مختلف بدن فشار وارد کند.  اطلاعات بیشتری را در زمینه ارتوپد فنی و کفی کوتاهی در تهرانسر و کفش کوتاهی در تهرانسر در ادامه خواهیم خواند.

انواع کفی طبی و ورزشی برای درمان مشکلات پا - مرکز جامع توانبخشی امید

کفی و کفش کوتاهی چه کمکی به افرادی که دچار کوتاهی در پا هستند می کند؟

در ساختن این کفی و کفش ها طول اختلاف به وجود آمده بین دو پا در نظر گرفته می شود. متخصصین ارتوپدفنی در تهرانسر با استفاده از این دانش بهترین پشتیبانی را به کاربران ارائه می کنند. کفی و کفش کوتاهی بسته به نیاز کاربر و شرایط او به شکل های مختلف ساخته می شود. آن ها می توانند شامل یک برجستگی در پاشنه یا به شکل یک کفی سرتاسری باشند. تعداد زیادی از این کفی و کفش ها قابل تنظیم اند. به این معنا که می توانند در ارتفاع های مختلف قرار گیرند تا متناسب با کاربرد مورد نیاز فرد باشند.

چه زمانی از کفی و کفش کوتاهی استفاده می شود؟

اختلاف طول پاها می تواند باعث ایجاد یک سری علائم، از جمله کمردرد و حالت گیری بد بدن شود. اگر اختلاف طول دو اندام نسبتا کم باشد، این مشکل اغلب با افزودن لیفت پاشنه به کفش قابل درمان است. در مواردی نیز کفش طبی متناسب با شدت مشکل فرد برایش ساخته می شود. اما اگر شدت کوتاهی به حدی باشد که با این تجهیزات قابل جبران نباشد، لازم است جراحی صورت بگیرد.

این وسایل کمکی برای افرادی که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته اند نیز کاربرد دارد. همچنین برای افرادی که به هر دلیلی نباید دچار کشیدگی در پای خود شوند قابل استفاده است.

کفی و کفش کوتاهی در تهرانسر ، کفی کوتاهی در تهرانسر ، کفش کوتاهی در تهرانسر

اهمیت کفی و کفش کوتاهی قابل تنظیم :

  • کفش طبی با کفی قابل تنظیم قابل تنظیم برای استفاده در شرایط زیر ایده آل است:
  • کوتاهی یک پا به علت کشیدگی و جمع شدگی نسبت به پای سالم
  • هر دو پا دچار کوتاهی، ولی با طول های متفاوت
  • کاهش تدریجی قد کفی ها و کفشهای کوتاهی برای سهولت کشش پس از بهبودی
  • تعویض مفصل ران. از مواردی است که می تواند باعث نابرابری قابل توجهی در طول پاها شود.
  • پشتیبان و کنترل کننده ای مناسب برای کفش های ورزشی

حتی یک اختلاف کوچک بین طول دو پا و یا اندکی کشیدگی در هر دو پا اهمیت زیادی دارد. زیرا می تواند به راحتی حرکت و راستای بدن فرد را به هم بریزد. بنابراین وجود کفی و کفش کوتاهی قابل تنظیم در تهرانسر برای مطابقت کامل با وضعیت شخص می تواند بسیار کاربردی و موثر باشد.

چه کسانی به خدمات ارتوپدفنی نیاز دارند:

گروه اول از افرادی که به خدمات ارتوپدفنی در تهرانسر نیاز دارند عبارتند از: افرادی که دارای مشکلات پا درد، زانودرد، کمردرد، صافی کف پا، عقب زدگی زانو، بدشکلی پا و کسانی که پا، دست، چشم و گوش خود را ازدست داده اند و نیاز می باشد برایشان وسیله ای ساخته شود. این افراد ممکن است به کفی کوتاهی در تهرانسر ؛ کفش کوتاهی در تهرانسر نیاز داشته باشند.

گروه دوم  از افرادی که به خدمات ارتوپدفنی تهرانسر نیاز دارند عبارتند از: کسانی که دارای معلولیت های مختلف هستند مانند افراد ضایعه نخاعی، فلج اطفال، جانبازان گرانقدر، افرادی که دچار سکته مغزی شده اند، افراد مبتلا به فلج مادرزادی و ….. این افراد ممکن است به بریس در تهرانسر نیاز داشته باشند.

گروه سوم  از افرادی که به خدمات ارتوپدفنی در تهرانسر نیاز دارند عبارتند از: کسانی که به صورت اورژانسی مراجعه می کنند  و دچار حادثه شده اند مانند: تصادف، پرت شدن از ارتفاع و… که نیاز فوری به وسایل کمکی و تثبیتی دارند.

منابع کفی و کفش کوتاهی در تهرانسر

  1. shoeinsoles.co.uk
  2. healthandcare.co.uk

برای اطلاعات بیشتر در زمینه کفش طبی، لینک زیر را مطالعه فرمایید.

کفش طبی در تهرانسر

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *