کفش و کفی طبی خلیج فارس در تهرانسر

کفش و کفی طبی خلیج فارس در تهرانسر، از موارد مهمی است که برای سلامتی فرد به آن توجه می شود. انتخاب و پوشیدن کفش مناسب، یکی از دغدغه هایی است که در این مرکز به آن توجه می‌شود تا خطر افتادن و عوارض جانبی کفش نامناسب برای فرد کاهش یابد. ارتوپد فنی خلیج فارس (شماره۲) در تهرانسر از مراکز حرفه ای و دارای استاندارد های روز دنیا می باشد. در ادامه بیشتر در این باره میخوانیم.

 مهمترین استانداردهای کفش چیست؟

  • پاشنه کفش:

داشتن پاشنه های محکم و ارتفاع مناسب پاشنه، یکی از مسائل مهم در انتخاب کفش است. این امر ثبات پا را هنگام راه رفتن افزایش می‌دهد و خطر لیز خوردن را نیز کاهش می‌دهد.

  • کف کفش:

اینکه کف کفش از مواد لغزنده نباشد؛ در انتخاب کفش و کفی طبی خلیج فارس در تهرانسر، خیلی مهم است. چون در غیر این صورت، امکان لغزش و سقوط فرد وجود دارد. همچنین پایه کفش باید عریض باشد.

  • کمربندهای کفش:

ممکن است کفش دارای بندکفش، چسب یا نوار باشد. این امر مهم است که کفش محکم بسته شود تا از افتادن و شیرجه رفتن فرد هنگام راه رفتن جلوگیری شود و حمایت‌های لازم را فراهم سازد. ولی کفش نباید زیاد هم تنگ باشد؛ چون این امر هم باعث مشکلات دیگری در آینده خواهد شد.

  • راحتی کفش:

راحتی کفش طبی نیز امری بسیار مهم است. باید فرد در انتخاب آن دقت فراوان بکند.

کفش و کفی طبی خلیج فارس در تهرانسر به این امر توجه میکند که مشکلات رایج در پوشیدن کفش مسئله مهم دیگری است که توسط بسیاری از مراجعان گزارش شده است. بسیاری از افراد با پوشیدن کفش نامناسب  با این مشکل مواجه هستند و این کفش ها خطر افتادن را نیز افزایش می دهند.

وسیله‌ای تطابقی کمکی مانند وسایل دسته بلند مخصوص پوشیدن جوراب و کفش به حل این مشکلات کمک می‌کند.

مطالعه در مورد پاشنه کفش نشان داده است که نامناسبی پاشنه کفش می تواند تاثیرات منفی روی سیستم اسکلتی عضلانی داشته باشد. ارتوپدفنی خلیج فارس در تهرانسر (شماره۲)  بیان میکند که ممکن است فرد دچار رگ به رگ شدگی مچ پا و کمردرد می شود.

کفش و کفی طبی خلیج فارس در تهرانسر ، کفش طبی در تهرانسر ، ارتوپدفنی تهرانسر

کفش و کفی طبی خلیج فارس در تهرانسر ؛ انواع کفش های طبی:

کفش های طبی برای حمایت پا و مچ پا طراحی شده است. آنها معمولاً برای استفاده‌ی خاص طراحی شده اند مثلا کفش هایی برای کودکان فلج مغزی طراحی شده است.

انواع مختلفی از طراحی ها و ویژگی های کفش های طبی وجود دارد که آنها را از کفشهای دیگر متمایز می‌کند که در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم:

  • پهنای اضافی و انتخاب های بیشتر سایز:

چون ویژگی‌های پای هر فرد خاص خود فرد است؛ کفش و کفی طبی خلیج فارس در تهرانسر این نکته را به فرد یادآور میشود که بیشتر برند کفش های طبی شامل سه پهنای اصلی( تنگ، معمولی و عریض) و سایر سایزهای مختلف می باشد.

  • کفش و کفی طبی خلیج فارس در تهرانسرکفش‌هایی با کف بلندتر:

افرادی که مشکلات جلوی پا مانند پای چنگکی را تجربه می‌کنند به کفش های عمودی تر نیازمند می‌باشند.

  • بستن آسان کفش:

بیشتر کفشهای طبی دارای سیستم حلقه و قلاب هستند که بستن آن را برای فردی که در حرکت و عملکرد محدودیت دارد؛ آسان‌تر می‌کند.

  • یکپارچگی جلوی کفش:

در کفش های طبی بخش‌هایی که باعث فرسایش پا می‌شود حذف شده‌اند .

  • پاشنه حمایتی و محکم:

کفش و کفی طبی خلیج فارس(شماره۲) در تهرانسر، پاشنه های محکم برای بخش عقبی پا دارند.

کفش و کفی طبی خلیج فارس در تهرانسر ؛  فواید کفشهای طبی:

کفش های طبی می‌تواند باعث رشد صحیح و پیشرفت وضعیت بدن شوند. کفش طبی باعث می‌شوند که فرد همچنان تحرک داشته باشد، احساس درد نکند و باعث بهبود سلامت فرد می‌شود. معمولاً کفشهای طبی برای تغییر شیوه راه رفتن برخی افراد ضروری هستند. مثلا اگر فردی روی انگشت پا بیشتر از پاشنه فشار وارد می‌کند کفش طبی باعث می‌شود که احساس درد هنگام راه رفتن و کشیده شدن پا رفع شود.

 چگونه بفهمیم که به کفش طبی نیاز داریم؟

بیشتر مراجعان زمانی به کفش و کفی طبی خلیج فارس در تهرانسر احساس نیاز می کنند ؛ که دچار مشکلاتی در پا و مچ پا می شوند که این مشکلات باعث درد و تغییر شیوه راه رفتن در فرد می‌شود.

کفش و کفی طبی خلیج فارس در تهرانسر

 کفش های طبی چگونه عمل میکند؟

کفش های طبی برای پای هر فرد کاملاً تعدیل و مناسب‌سازی شده اند. بیشتر کفش های طبی با پا و مچ پا تنظیم شده اند که باعث کاهش درد و عوارض جانبی بلند مدت می شود.

کاربرد انواع کفی طبی در تهرانسر چیست؟

کفی طبی انواع مختلفی دارد که بسته به مشکل پا و با تشخیص متخصص ارتوپدفنی خلیج فارس در تهرانسر ، مناسب ترین نوع از آن تجویز می شود. امروزه تنوع کفی های طبی بسیار بالاست. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • کفی پشتیبان قوس کف پا
  • کفی ژله ای
  • کفی اورتزی داخل کفش
  • کفی تسهیل کننده راه رفتن
  • کفی جاذب ضربه
  • کفی CNC که براساس نتایج اسکن کف پا برای بیمار ساخته می شود.

کفی های طبی چه نقشی در حفظ سلامت بدن ایفا می کنند؟

همان طور که گفته شد،از کفی های طبی هم برای محافظت و هم برای درمان پا استفاده می شود. استفاده از کفی احتمال بروز شرایط دردناک در آینده را کاهش می دهد. از کاربردهای مهم کفی طبی، کاهش درد درحین راه رفتن، دویدن و به طور کلی فعالیت کردن است. همچنین سبب می شود تا حرکات پاها و سایر اندامها درحین راه رفتن به درستی انجام شود. از فواید دیگر آن نیز می توان به اصلاح وضعیت بدن و پاها هنگام ایستادن اشاره کرد. که در مجموع سبب می شود پاها، و به دنبال آن کل بدن در وضعیت مناسبی قرار بگیرند.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه کفش ها و کفی های طبی ، لینک زیر را مطالعه فرمایید.

کفش طبی در تهرانسر

کفی طبی در تهرانسر

منابع

  1. novitatech
  2. shannenmarieot.com
  3. hugoanywhere.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *