زانوبند و گردنبند طبی خلیج فارس در تهرانسر توسط متخصص ارتوپد فنی طراحی و ساخته می شود و  تبدیل به یکی از گزینه های درمانی افراد زیادی اعم از پیر و جوان شده است‌. زانوبند و گردنبند طبی خلیج فارس(شماره۲) در تهرانسر زانوبند ها و گردنبند ها به خاطر قیمت مناسب، در دسترس بودنشان و راحتی استفاده از آنها، بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. اما چه موقع باید از آنها استفاده کرد؟ در ادامه به پاسخ این سوال می‌پردازیم.

 چه موقع باید از زانوبند استفاده کرد؟

زانو بزرگترین مفصل بدن است که آن را در مقابل صدمات آسیب‌پذیر می‌کند. فعالیت های ساده مانند پیاده روی یا باغبانی می‌تواند باعث کشش غیرضروری روی زانو شود. خوشبختانه استفاده از زانوبند می‌تواند به حمایت زانو و جلوگیری از آسیب های بیشتر کمک کند. زانوبند و گردنبند طبی خلیج فارس در تهرانسر به فرد کمک می‌کند تا تحرک خود را حین بهبودی پس از آسیب حفظ کند و فرد بتواند در جلسات توانبخشی مشارکت داشته باشد.

 فواید زانوبند طبی:

زانوبند می‌تواند تحت اثر نیرو، پیچ خوردگی و خم شدن آسیب ببیند و حتی لیگامانها پاره شوند. یک زانوبند می‌تواند با جلوگیری از باز کردن بیش از حد زانو و کاهش فشار روی بافت ها، از آسیب زانو جلوگیری کند. زانوبند های نازک برای افرادی که فعالیت های عادی زندگی روزمره را انجام می‌دهند؛ مناسب است. برای افرادی که فعالیت‌های سنگین مانند تمرینات ورزشی انجام می‌دهند؛ یک زانوبند حجیم مناسب تر است.

زانوبند و گردنبند های طبی رای موقعیت ها و مشاغل مختلف متفاوت است. برای مثال یک والیبالیست ممکن است زانوبند بپوشد تا از زانوهایش هنگام شیرجه زدن برای توپ محافظت کند. یک بسکتبالیست ممکن است برای جلوگیری از رگ به رگ شدن و گرفتگی عضلات، زانوبند بپوشد.

اسپیلنت طبی خلیج ‌فارس در تهرانسر ، زانوبند طبی در تهرانسر ، ارتوپدفنی در تهرانسر

 زانوبند و گردنبند طبی خلیج فارس در تهرانسر ؛ توانبخشی و عملکرد:

زانوبند معمولاً در طول مراحل توانبخشی کاردرمانی بعد از آسیب یا جراحی توسط پزشک جراح یا کاردرمانگر تجویز می‌شود. پوشیدن زانوبند  می‌تواند بافت های زانو را تشویق به بهبودی کند. چون معمولاً زانو زمان بیشتری برای بهبودی لازم دارد. زانوبند ها و گردنبند ها مصارف متعددی دارند که زانوبند و گردنبند طبی خلیج فارس(شماره۲) در تهرانسر با در نظر گرفتن همه شرایط تجویز می شود. زانوبند می تواند به جلوگیری از آسیب های مفصل، ایجاد حمایت و کنترل حرکات مفصل کمک کند‌ کاهش وزن روی زانو ها، می تواند درد ناشی از آرتروز، پوکی استخوان و سایر موارد را کم کند. این شرایط با روند پیری رایج تر می شود.

زانوبند استرس ناشی از این موارد و فشار را کم می‌کند تا فرد بتواند تحرک بیشتری داشته باشد و سفتی مفصل کاهش یابد. هر فرد فعالی مستعد پیچ خوردگی، رگ به رگ شدن و آسیب های جدی در زانو می‌باشد. زانوبند و گردنبند های خلیج فارس در تهرانسر مناسب برای حمایت و جلوگیری از آسیب و افزایش سرعت بهبودی لیگامان ها مفید هستند.

 فواید پوشیدن گردنبند های طبی:

گردنبند طبی یکی از گزینه های رایج درمانی در جوامع امروزی هستند. از علل رایج بودن این گردنبندها موارد زیر می‌باشد:

 بهبود درد گردن گردن:

درد یک تجربه پیچیده است. حدود ۹۰ درصد دردهای گردن با کشیدگی های مزمن، فشارها و آسیب‌های حاد یا تکراری ایجاد می‌شوند. کسانی که از درد گردن و رنج می‌برند؛ می‌توانند با پزشک یا درمانگر خود مشورت کنند تا گردنبند طبی مناسبی برای بهبود درد گردن خود انتخاب کند.

ارتوپدفنی تهرانسر ، گردن بند طبی در تهرانسر

 زانوبند و گردنبند طبی خلیج فارس در تهرانسر ؛ آسیب‌های سر و گردن:

پوشیدن زانوبند و گردنبند طبی خلیج فارس(شماره۲) در تهرانسر بعد از آسیب جدی سر و گردن توصیه می‌شود. این گردنبندها کمک شایانی به ثبات مهره‌های گردنی آسیب دیده و جمجمه می‌کند. همچنین از آسیب‌های احتمالی در آینده جلوگیری می کند. علاوه بر این می تواند یک روش درمانی برای کاهش احتمال آسیب نخاعی، فلج و حتی مرگ شود.

 کمک به بهبودی:

 گردنبند های طبی یکی از بهترین گزینه‌ها برای بهبودی از ضربات ناگهانی، آسیب‌های حاد و جراحی‌های نخاع می باشند. گردنبند های طبی، مناطق آسیب دیده را از استرس و فشار رها می‌کنند. بسیاری از پزشکان، پوشیدن گردنبندهای طبی را تا زمان بهبودی تجویز می کنند.

 استفاده درمانی و توانبخشی از زانوبند و گردنبند های طبی

حرکاتی مانند صاف کردن بیش از حد، خم کردن بیش از حد گردن و چرخش زیاد گردن می‌تواند موجب آسیب و صدمه به گردن شود. استفاده از گردنبند های طبی در کنار خدمات توانبخشی می تواند سرعت بهبودی فرد را افزایش دهد.

زانوبند و گردنبند طبی خلیج فارس در تهرانسر

زانوبند و گردنبند طبی خلیج فارس در تهرانسر ؛نکته مهم در استفاده از گردنبند طبی در تهرانسر

یک مسئله مهم در استفاده از کلار گردنی، مخصوصا نوع سخت آن وجود دارد که باید به آن توجه کرد. آن هم این است که مراقب باشیم بستن کلار سبب انسداد خروجی وریدی  نشود. اگر این اتفاق بیوفتد فشار داخل جمجمه بالا می رود که عواقبی را  به همراه دارد. اگرشواهدی مبنی بر این رخداد وجود داشت باید کلار را باز کرد و یا بعد از مدتی استراحت دوباره آنرا دورگردن بست. گردنبند طبی در تهرانسر

زانوبند و گردنبند طبی خلیج فارس در تهرانسر ؛زانوبندهای طبی در تهرانسر چگونه باید بسته شوند؟

هنگام استفاده از زانوبند باید فشار به روی زانو احساس شود. درواقع یک حس گرفتگی در آن وجود داشته باشد. در عین حال فرد باید هنگام بسته بودن زانوبند طبی، حس راحتی نیز داشته باشد. و سطح مورد نیاز برای انجام نیازهای روزمره فراهم شود. اگر زانوبند زیاد از حد سفت بسته شود، گردش خون را مختل می کند. و این خود می تواند عواقب بدتری را در پی داشته باشد. زانوبندهای محکم و فنردار فشار و پشتیبانی بیشتر ایجاد می کنند. اما زانوبندهای کشی ساده از امکان حرکت بیشتری برخوردارند. تشخیص اینکه استفاده از کدام نوع برای هر فرد مناسب است به عهده متخصصین و درمانگران می باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد گردنبند ها و زانوبند های طبی خلیج فارس در تهرانسر، لینک زیر را مطالعه فرمایید.

زانوبند طبی در تهرانسر ؛ ارتوپدفنی تهرانسر

گردنبند طبی در تهرانسر

منابع:

  1. parcofontario
  2. medium.com

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *